Suggestieve campagne Pornhub biedt The Big Package aan kleine ondernemers

De adult site wil door corona getroffen ondernemers helpen en geeft gratis één miljard advertenties weg, wereldwijd.

Suggestieve campagne Pornhub biedt The Big Package
Officer & Gentleman

Pornhub wil kleine organisaties helpen die hard getroffen zijn door de coronacrisis en is daarom een campagne gestart waarin het een miljard gratis advertenties aanbiedt. De commercial, ontwikkeld door Officer & Gentleman uit Milaan, toont verschillende eigenaren van kleine bedrijven, verspreid over de hele wereld, die claimen meer succes te hebben sinds ze adverteren op het bekende platform. Of zoals ze het zelf zeggen: ‘Sinds corona zitten we op Pornhub door gebruik te maken van ‘The big package’ van de pornosite.' Het adult streaming platform verwelkomt elke dag meer dan honderdtwintig miljoen unieke bezoekers. 

Pornhub - The Big Package
Pornhub - The Big Package Officer & Gentleman

Suggestieve advertenties op maat gemaakt

De videodienst toont verschillende op maat gemaakte advertenties die enigszins suggestief genoemd kunnen worden. Duidelijke voorbeelden van echte ondernemers zijn de advertenties die gemaakt zijn voor Casa do Maick in Rio de Janeiro (Craving a big, juicy piece of meat?) en de uiting voor organische bloemenzaak Smile Seeds in Tokyo (Do you like ‘em all natural?). 

Pornhub’s Big Package for Small Businesses
Pornhub’s Big Package for Small Businesses Officer & Gentleman
Pornhub’s Big Package for Small Businesses

'Size matters'

De commercial is veilig te bekijken op het werk en geeft duidelijk aan wat het aanbod inhoudt. Zo blijkt dat alleen organisaties met minder dan 100 medewerkers in aanmerking komen voor ‘The big package’ en legt Pornhub uit dat er honderd winnaars uitgekozen worden door het marketing-, sales- en reclameteam van de website. Verder is te lezen dat Trafficjunky de verdeling van de advertenties op het platform en de social media kanalen regelt.

De vice-president van Pornhub, Corey Price, zegt in een verklaring dat het bedrijf constateert dat ‘size’ wel degelijk matters en dat kleine bedrijven het moeilijk hebben om te overleven tijdens en na de coronacrisis. ‘We kunnen vanuit onze database, die veel demografische gegevens bevat, organisaties eenvoudig laten connecten met hun doelgroep. Dat kan nu nog beter doordat de wereld meer digitaal verbonden is dan ooit.’

Lees ook: Pornhub helpt bloemetjes en bijtjes een handje met campagne

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie