Restaurants gaan wereldwijd weer open voor hun gasten of bereiden zich daarop voor. Ze moeten daarbij nog wel wat oplossingen bedenken voor de ‘social distance', die in veel landen overigens wat groter of kleiner is dan 1,5 meter. Er gaan daarbij heel wat rollen plakband en platen doorzichtig plexiglas doorheen.
De creatieven van Burger King, nooit vies van een stuntje, hebben het in de alternatieve aanpak gezocht, met twee opvallende vondsten.
Geurtje
In Italie besloot de de fastfoodketen om via een productvernieuwing mensen ver genoeg van elkaar vandaan te houden en introduceerde Burger King de 'Social Distancing Whoppers'.
In het midden van deze Whopper zit driemaal de normale hoeveelheid rauwe uien op de hamburgers. De slechte adem doet vervolgens zijn werk, voor de rest van de dag.
In Duitsland ging de fastfoodketen de koninklijke weg om klanten op een afstand te houden. Met deze do-it-yourself kroon komt er niemand meer dichterbij dan anderhalve meter. Social distancing like a king.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!