Royal Club ging al eerder de strijd aan tegen zomaar ‘een frisje’ bestellen. In de nieuwe Ginger Beer -ampagne biedt een tijdmachine onverschillige drinkers de helpende hand tijdens het bestelmoment. Door ze in contact te brengen met hun “5-minuten-later-toekomstige-zelf” wordt duidelijk hoe een bewuste keuze kan uitpakken. De grootschalige campagne start vandaag in Nederland.
Royal Club is marktleider binnen het populaire Ginger Beer-segment. Vorig jaar lanceerde Vrumona, producent van oa. Royal Club, al een suikerhoudende variant, en zet nu de volgende stap in het realiseren van een suikervrij schap in de supermarkt met de lancering van Ginger Beer 0% Suiker.
De campagne tegen onverschilligheid werd in 2016 ingezet en legt het merk volgens marketing manager Martijn Slebus geen windeieren: ‘In een drukke frisdrankmarkt heeft Royal Club de op één na hoogste reclameherinnering.’
De nieuwe campagne houdt vast aan de boodschap en de stijl van voorgaande campagnes. Ook Royal Club-man David maakt opnieuw zijn opwachting. Slebus: ‘In 2016 was Royal Club nog alleenheerser in het volwassen frissegment. Dat gaf ons ruimte, een wereld rondom ons merk te creëren. Nu de volwassen friscategorie steeds drukker wordt, is het een logische stap om het bestellen van Royal Club binnen die wereld een meer centrale rol te geven.’
Bekijk hier de nieuwe campagne van Royal Club:
De nieuwe campagne van Royal Club is ontwikkeld in samenwerking met Alfred International. De introductie wordt op verschillende manieren ondersteund, zoals op tv, online, social, PR, winkelactivaties en via Out of Home POS. Daarnaast is een tag-on voor de 0,0% suiker-variant te zien. .
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!