Robijn presenteert Dry Wash. Dit nieuwe spray-product moet een herkenbaar probleem voor veel mensen oplossen: kleding wassen zonder te hoeven wassen. Volgens Robijn zorgt de spray ervoor dat kleding die al wel is gedragen, maar nog niet in de was hoeft toch weer fris en schoon aanvoelt. Kreukvrij zelfs, alsof het net gewassen en gestreken is. De introductie wordt opgeluisterd met een bijbehorende campagne, ontwikkeld door Wunderman Thompson.
Innovatie
Voor Robijn is de introductie van Dry Wash een voorbeeld van een mooie innovatie. Brandmanager Satish Oemraw legt uit: ‘We kennen allemaal dat beeld van die stoel in de hoek van de kamer, waar je je favoriete kledingstuk overheen hangt. Eén dag gedragen en nog niet vies genoeg om in de was te doen. Dan wil je hem zo snel mogelijk weer aan, maar het moet wel fris en schoon zijn. Daar is de spray van Dry Wash perfect voor. Mooie bijkomstigheid is dat je daardoor minder hoeft te wassen en dat is weer goed voor het milieu.’
Bekijk de commercial
'Kleuren tot leven'
De Dry Wash-commercial is volgens het bureau een vervolg op de campagne van vorig jaar: Robijn. Geniet in geuren en kleuren. Daarin liet het wasmerk zien dat er in kleine momentjes heel veel moois zit. ‘Dat wanneer je even ergens stil bij staat je het moment intenser beleeft. Dan komen kleuren tot leven en nemen de geuren je mee.'
Lees ook:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!