Prioderm: quarantaine-kapsels en luizen zijn geen goede combinatie

De kids gaan volgende week weer terug naar school. Anti-luizenmerk Prioderm belooft: géén gedoe met luizen.

Raar haar
Prioderm

Consumenteninzicht: ‘Er breekt een nieuwe periode aan waarin mensen weer meer bij elkaar in de buurt zijn en vooral schoolgaande kinderen veel met elkaar in contact komen. Dus als de kinderen vanaf volgende week weer naar school gaan met hun quarantaine-kapsels, zijn luizen wel het laatste waar ouders én kinderen zin in hebben.’

Met dat als ondergrond lanceert Prioderm (een merk van Mylan Nederland), een campagne (bureau: Chunk Creative Agency) om dit onderwerp onder de aandacht te brengen. De boodschap van Prioderm luidt: ‘Je bent weliswaar de afgelopen tijd niet naar de kapper geweest en hebt daardoor een raar kapsel, met Prioderm heb je in ieder geval géén gedoe met luizen. En dat geeft ouders en kinderen een klein beetje extra zekerheid de komende weken.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie