Pathé Thuis lanceert een nieuwe najaarscampagne om de magie van de filmavond te claimen. De campagne is de tweede samenwerking met het Bureau van Talpa Network. De eerste campagne was geënt op de naamsbekendheid van het merk en het laden van de pay-off 'de nieuwste films als eerste thuis'. In de vervolgcampagne ligt de focus op de breedte van de Nederlandse video-on-demand dienst: ‘de magie van grote bekende films in de eigen huiskamer.’ Het merk lanceert daarvoor de nieuwe pay-off ‘Pathé Thuis. Films. Thuis.’
Commercial: Pathé Thuis / Films. Thuis.
'De grootste filmcollectie'
Met de nieuwe campagne wil de videodienst duidelijk maken dat het naast de nieuwste releases ook de grootste filmcollectie van Nederland aanbiedt. Pathé Thuis toont in deze campagne daarom geen nieuwe releases, maar klassiekers waarvan verwacht wordt dat deze graag nogmaals bekeken worden.
'Elke huiskamer een film-thema'
Wouter van der Pauw, creative director bij het Bureau van Talpa Network: ‘Er zijn zoveel films die je kunt blijven kijken en elke keer ontdek je iets nieuws. Pathé Thuis heeft die films. Daarom willen we dat gevoel overbrengen in de commercial. Elke huiskamer heeft een film-thema en heel veel easter eggs voor veel kijk- en zoek-plezier. Een reclame die je vaker terug wil kijken en waar altijd weer iets te ontdekken valt.’
Thomas van de Weerd, ceo Pathé Thuis voegt daaraan toe: ‘Na het succes van de vorige campagne was het voor ons een logische stap om er samen met Talpa Network een vervolg aan te geven. Ze hebben een goede doorvertaling gemaakt van de oude naar een nieuwe spot, waarbij ze een fantastische beleving van een heerlijke filmavond thuis hebben neergezet.’
Lees ook:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!