Oudste kaasmerk van Nederland Uniekaas maakt comeback

Nieuwe visuele identiteit en campagne.

Het oudste kaasmerk van Nederland Uniekaas was al een tijd niet meer zichtbaar in het Nederlandse medialandschap. Met een nieuwe visuele identiteit plus een campagne met onder meer tv-commercial maakt Uniekaas nu zijn comeback.

In de campagne spelen typische Nederlandse kaasgewoontes  de hoofdrol, zoals het op reis meenemen van je eigen Hollandse kaas.

Serviceplan is verantwoordelijk voor de campagne, maar ook de nieuwe website, corporate-, event- en POS-communicatie. Het onlangs op de Nederlandse markt begonnen Mediaplus doet de mediastrategie.

Credits
Uniekaas: Freek Cornelissen, Marja van Steen-Verkuijlen
Bureau: Serviceplan Nederland
Creatie & Design: Serviceplan Nederland
Regie & Productie: Daniel Dow, dpplr
Website: 51 North
Muziek: Wim Vonk
Mediabureau: Mediaplus Nederland

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie