Overslaan en naar de inhoud gaan

Ohra haakt met campagne in op gele hesjes

Rob en Els staan in een geel hesje te wachten op de wegenwacht, ze worden alleen niet opgehaald...
Ohra-campagne
Ohra-campagne

Het vakantieseizoen komt eraan en Ohra haakt daarop in met een grappige commercial over zijn autoverzekering. In deze video zijn Rob en Els met autopech gestrand. Alleen de Franse wegenwacht wil het koppel maar niet oppikken... 

related partner content for mobile comes here

Pechvogels

De verzekeraar maakt een nieuwe commercial met het vaste duo Rob en Els. Ook komt de iconische paarse krokodil weer terug in het filmpje. Het is duidelijk dat Ohra hiermee voortborduurt op vaste herkenningspunten. Dit keer om zijn all-risk autoverzekering aan te prijzen.

Gele hesje

In de video staan Rob en Els in de berm te wachten op hulp, maar het wil niet vlotten. Meerdere takelwagens zijn voorbijgereden zonder te stoppen. Maar er komt er nog eentje aan. ‘Zijn dat ze’, vraagt de chauffeur. ‘Nee joh, dat zijn van die gele hesjes’, antwoordt de ander. En deze wagen rijdt ook voorbij. Rob en Els rennen heftig waaiend erachteraan. Het moraal van het verhaal: met de Ohra-verzekering krijg je wél direct hulp in het buitenland.

Credits

Klant: OHRA

Verantwoordelijk bij klant: Bianca Knispel-Teuling, Brenda Gerritsen-Brouns, Brett Gaasbeek

Concept: Antoine Houtsma, Marcel Hartog

Strategie: Jeroen van Eck

Account: Jolies van Rijn, Willemijn van Eeghen

Producer bureau: Sandra Derogee, Merel Groenenboom

Productiemaatschappij: Holy Fools

Producer: Wikke van der Burg

Regisseur: Mattias Schut

DOP: Menno Westendorp

Offline editor: Kapsalon – Marc Bechtold

Online: Ton Habraken

Grading: Laurens Orij

Geluidsstudio: FC Walvisch

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
roel

Die Rob in de reclames vanOhra kan of mag ( wegens betaling voor ieder gesproken woord) blijkbaar niets zeggen.
je gaat bijna denken dat Ohra verzekeringen er voor een bepaald soort mensen zijn, die niet zo veel tussen de oren hebben. Sorry , maar als neutrale objectieve kijker zie en ervaar ik dingen die vakmensen wellicht missen; zie ook de Ohra reclame voor hun nieuwe dienst Olixx.
wat men daarmee wil bewijzen ontgaat mij als potentiele klant

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in