Overslaan en naar de inhoud gaan

NS zet eigen personeel in bij wervingscampagne

Het spoorwegbedrijf is naar eigen zeggen op zoek naar mensen die ‘100% NS’ zijn.
Campagnebeeld 100% NS
Campagnebeeld 100% NS

NS komt met een wervingscampagne in de zoektocht naar nieuw talent. De uitingen bestaan uit een serie van acht online video’s waarin NS-medewerkers vertellen over hun werk en wat zij belangrijk vinden. Met deze persoonlijke aanpak hoopt NS hbo’ers en wo’ers aan te spreken die zich willen aansluiten bij het bedrijf.

related partner content for mobile comes here

De video’s zijn uitgerold via online en social mediakanalen. Daar komt bij dat er drie radiocommercials zijn gelanceerd waarin NS-directeur Roger van Boxtel de voice-over is. De campagne is ontwikkeld door N=5.

Vorig jaar kwam NS al met een arbeidsmarktcampagne met een focus op young talent. De spoorwegvervoerder laat weten dat NS in de Intermediair-lijst van favoriete werkgevers steeg van plek 23 naar de top 5.

Campagnebeeld 100% NS
Campagnebeeld 100% NS

Credits:

Klant: NS
Verantwoordelijk bij klant: Mascha van der Heijden, Brendan Jawetz
Bureau: N=5
Creatie: Neeltje Vervoort, Maureen van den Akker, Daniel te Lindert
Strategie: Joris Gruiters, Bauke Nater
Account: Judith Lavalette, Maaike Langereis, Gonny Pullens
Producer: Mariska Fransen
Productiemaatschappij: Kaaps
Fotograaf: Ron Gessel

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in