Al tien jaar geeft TEDxAmsterdamWomen jaarlijks het woord aan inspirerende mannen en vrouwen die zich bezighouden met genderdiscriminatie of hieraan gerelateerde onderwerpen. Op maandag 9 december betreden wederom twaalf bijzondere nationale en internationale sprekers het podium van het Koninklijk Instituut voor de Tropen (KIT) in Amsterdam.
Nomads ontwikkelde dit jaar de campagnestrategie met het bijbehorende thema voor het event: “To create a state of mind by 2029 where we no longer say ‘female’ before the president.”
Blyde heeft de pr-strategie ontwikkeld voor de tiende editie van de TEDXAmsterdamWomen roadmap. Evenals alle andere partners van de stichting zijn beide bureaus groot voorstander van female empowerment en leveren zij hun bijdrage pro bono.
Credits Nomads: Credits Blyde Benelux:
Managing Director: Jonna van Kampen Managing Director: Nynke Geus – van den Broek
Creative Director: Fabian Hupfauf PR advisor: Emma Kraanen
Senior Creative: Emily Cussins PR advisor: Bibi Timmerman
Copywriter: Axel van Weel
Junio Copywriter: Jenny Rödjare
Junio Art Director: Nathalie Sobin
Design director: Alta Rezazadeh
Extra credits voor de campagnevideo:
Production Company: MERAKI Content Agency
Creative Producer: Tamara Vosmaer
Director: Daphne van de Berg
DOP: Jorrit Garretsen
Gaffer: Falco van Hussen
MUHA: Ester van Dam
Artificial Intelligence: Andreea Moga @Rotterdam AI
VFX: Ramon Fennet @Shosho Rotterdam
Edit: Mike Vosmaer @PIxMix Nederland
Grading: Marco van Bergen @Fireplace Amsterdam
Audiomixage: Vincent van Willigen
Cast: Andreea Moga @RotterdamAI
Voice Over: Machteld van der Gaag
Location: De Patronage
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!