Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe expositie: Over toen Vincent inspiratie opdeed bij Rembrandt

Noorderkerk in Amsterdam is strijdtoneel van beeldende toeristische attractie: een 360-experience waar Neerlands oude meesters samenkomen.
Nieuwe expositie: Over toen Vincent inspiratie opdeed bij Rembrandt
Nieuwe expositie: Over toen Vincent inspiratie opdeed bij Rembrandt
© Epidemie
Nieuwe expositie: Over toen Vincent inspiratie opdeed bij Rembrandt
Nieuwe expositie: Over toen Vincent inspiratie opdeed bij Rembrandt
© Epidemie

De Noorderkerk presenteert een nieuwe 360 graden expositie over de oude meesters van weleer: Vincent meets Rembrandt ‘The Untold Story’. De organisatie belooft met grootschalige projecties een uniek verhaal te vertellen dat het overgrote deel van het publiek nog niet kent: Dat de werken van Rembrandt van Rijn tot de de grootste inspiratiebronnen van Vincent van Gogh behoorden. 

related partner content for mobile comes here
Buitenreclame expositie: Vincent meets Rembrandt ‘The Untold Story’
Buitenreclame expositie: Vincent meets Rembrandt ‘The Untold Story’ Epidemie

'Wereldpremière in beeld en geluid'

De merkidentiteit, contentstrategie en lanceringscampagne voor de wereldpremière van Vincent meets Rembrandt ‘The Untold Story’ is ontwikkeld door Epidemie. Het bureau legt uit dat de verhaallijn de geschiedenis uitbeeldt aan de hand van 'topstukken en brieven' die Van Gogh stuurde aan zijn broer Theo. Zelfs het woord sensationeel wordt gebruikt om uitleg te geven aan de expositie. Epidimie stelt daarvoor dat de kunstwerken 'van deze twee meesters tot leven komen in beeld en geluid.’

De Noorderkerk zou bekend staan als een locatie waar Van Gogh toentertijd zelf ook inspiratie vond.

Maartje van Beek, client service director bij Epidemie, laat weten er alle vertrouwen in te hebben dat de nieuwe expositie de komende jaren uitgroeit tot een toeristische trekpleister in het hartje van de Jordaan.

Vincent meets Rembrandt ‘The Untold Story’
Vincent meets Rembrandt ‘The Untold Story’ Epidemie

Campagne-uitrol

De campagne, die loopt tot eind oktober, wordt uitgerold online en kracht bijgezet middels buitenreclame. 

Lees ook: Rijstmerk Lassie claimt altijd de oplossing te hebben voor het avondeten 

Credits:

Opdrachtgever: Vincent meets Rembrandt

Verantwoordelijk bij klant: Hennie Jaspers & Marcel Vos

Bureau: epidemie

Mediabureau: Abovo Media

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in