Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne van Greetz toont echte emotie van echte mensen

De attentservice wil met het bekende ‘Zeg het op jouw manier’-concept aantonen dat een klein gebaar nog steeds van grote betekenis kan…
Nieuwe campagne van Greetz toont echte verhalen van echte mensen
Nieuwe campagne van Greetz toont echte verhalen van echte mensen
© Bombilate
Nieuwe campagne van Greetz toont echte verhalen van echte mensen
Nieuwe campagne van Greetz toont echte verhalen van echte mensen
© Bombilate

Attentservice Greetz presenteert nieuwe ‘Zeg het op jouw manier’-campagne. In de commercials zijn het volgens Greetz echte mensen die echte verhalen vertellen. De verassingsservice wil opnieuw duidelijk maken dat een klein gebaar, zoals het ontvangen van een persoonlijke kaart, nog steeds van grote betekenis kan zijn. De campagne is een vervolg op twee eerdere merkcampagnes van de verrassingsservice, ontwikkeld en geproduceerd door Bombilate Media. 

related partner content for mobile comes here

De ‘Zeg het op jouw manier’-commercials

Nieuwe campagne van Greetz toont echte verhalen van echte mensen

Nieuwe campagne van Greetz toont echte verhalen van echte mensen

Intieme momenten op beeld

Jaimy Daniluk, brand manager bij Greetz, vertelt waarom er opnieuw voor Bombilate en het format is gekozen: ‘Omdat het echte verhalen van echte mensen zijn, blijft het spannend om op pad te gaan. Maar hoe klein het gebaar van een kaart ook lijkt, persoonlijke aandacht is van grote betekenis voor mensen. Dat intieme, liefdevolle moment kan Bombilate als geen ander vangen op beeld.’ 

‘Eenvoud werkt’

Eigenaar van Bombilate, Stacey Rookhuizen wil de impact laten zien die een eenvoudige kaart kan hebben op mensen: ‘In de video’s bellen we bij nietsvermoedende mensen aan met een kaart namens een lieve vriend of familielid en laten we zien welke impact zo’n verrassing heeft. Het is zo simpel, zo voor de hand liggend, dat je bijna denkt: dit kan niet. Maar het werkt echt, juist door de eenvoud.’ 

Rookhuizen benadrukt dat ze voor de ontwikkeling van haar formats altijd kiest voor echte mensen in plaats van acteurs. ‘De content is ongescript, alles is echt, dus ook de mensen en de getoonde emotie.’

De ontwikkeling van de campagne

Rookhuizen: ‘We hebben vorige week 1782 kilometer afgelegd om de mooiste verhalen vast te leggen. Dat is zeg maar van Amsterdam naar Madrid. Reden genoeg om zelf af en toe een beetje door te draaien.’ Ze maakte er gekscherend een korte achter-de-schermen-video van: Backstacey - behind the Bombilate-scenes.

Backstage: Nieuwe campagne van Greetz toont echte verhalen van echte mensen

De campagne

De nieuwe campagne is vanaf deze week te zien en te horen op onder andere de zenders van RTL, NPO, Sky Radio, de Ster en digitaal. 

Lees ook: Alzheimer Nederland en Greetz laten demente ouderen zingen met muziekkaart

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in