Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse Mis Niks-campagne krijgt Belgische remake, en die is al net zo aangrijpend

Belgische versie heeft eigen song: 'Het beste moet nog komen', door Pommelien Thijs.
Shot uit de Vlaamse versie met Pommelien Thijs
Shot uit de Vlaamse versie met Pommelien Thijs
Shot uit de Vlaamse versie met Pommelien Thijs
Shot uit de Vlaamse versie met Pommelien Thijs

De Mis Niks-campagne waarmee Interpolis de tragische gevolgen van het smartphonegebruik in het verkeer laat zien heeft een Vlaamse variant gekregen: ‘Het beste moet nog komen’. In beide campagnes staat een muzieknummer centraal dat deze problematiek onder de aandacht moet brengen van een moeilijk bereikbare jonge doelgroep.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in