Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederland wint twee Sabre Awards: Nieuwsjaarsduik in Blik en Eerlijke vleesprijzen

Omnicom PR Group en TAPP Coalitie winnen met PA-campagne. Unox, Being There en Banka Media met alternatief voor jaarlijkse traditie.
sabrewinnaars
sabrewinnaars

Twee Nederlandse campagnes zijn in de prijzen gevallen bij de uitreiking van de Sabre Awards voor de beste pr- en brandingcampagnes en het Emea-gebied (Europa, Midden-Oosten en Afrika). De oogst is daarmee even groot als die van vorig jaar.

related partner content for mobile comes here

De Sabre Awards zijn een van de belangrijkste internationale communicatieprijzen, en worden van oudsher georganiseerd door Holmes Report, dat tegenwoordig onder de naam Provoke Media door het leven gaat. Er waren ruim tweeduizend inzendingen. En internationale jury nomineerde daaruit in totaal 18 Nederlandse campagnes. Twee gingen er vandoor met een award.

Eerlijke vleesprijzen

In de categorie Public Affairs wonnen de Omnicom PR Group en de TAPP Coalitie een award voor de campagne voor eerlijke vleesprijzen. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Ingeblikte Nieuwjaarsduik Unox wint Benelux

Voor campagnes alleen uit de Benelux afkomstig werd de Nieuwsjaarduik van Unox in tijden van covid-19 als beste gekozen. Hierbij waren de betrokken bureaus Being There en Banka Media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in