Nederland wint twee Sabre Awards: Nieuwsjaarsduik in Blik en Eerlijke vleesprijzen

Omnicom PR Group en TAPP Coalitie winnen met PA-campagne. Unox, Being There en Banka Media met alternatief voor jaarlijkse traditie.

Twee Nederlandse campagnes zijn in de prijzen gevallen bij de uitreiking van de Sabre Awards voor de beste pr- en brandingcampagnes en het Emea-gebied (Europa, Midden-Oosten en Afrika). De oogst is daarmee even groot als die van vorig jaar.

De Sabre Awards zijn een van de belangrijkste internationale communicatieprijzen, en worden van oudsher georganiseerd door Holmes Report, dat tegenwoordig onder de naam Provoke Media door het leven gaat. Er waren ruim tweeduizend inzendingen. En internationale jury nomineerde daaruit in totaal 18 Nederlandse campagnes. Twee gingen er vandoor met een award.

Eerlijke vleesprijzen

In de categorie Public Affairs wonnen de Omnicom PR Group en de TAPP Coalitie een award voor de campagne voor eerlijke vleesprijzen. 

Ingeblikte Nieuwjaarsduik Unox wint Benelux

Voor campagnes alleen uit de Benelux afkomstig werd de Nieuwsjaarduik van Unox in tijden van covid-19 als beste gekozen. Hierbij waren de betrokken bureaus Being There en Banka Media.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie