Gedragsverandering Ridiculiseren van klimaatimpact betekent schending van mensenrechten 'Beschamend dat zoveel bestuurders wegkijken voor het effect van hun handelen', zegt Hofkes.
Partnerbijdrage Bob van Iersel, Global Digital Manager van Heineken over de impact van hun eerste virtueel geproduceerde digitale campagne 'Met deze campagne willen we laten zien dat échte hardcore voetbalfans niet zijn wie je denkt dat ze zijn'
Campagnes De campagne die (nog) geen campagne is CAMPAGNEPRAAT | De Lentecampagne van Boels brengt ons duo in verwarring; wat is de boodschap?
Premium Carriere Henriëtte en Sanne de Jong (Anytime): ‘Dat familiegevoel heeft iedereen hier' FAMILIEZAKEN Henriëtte is schoonmoeder én collega van Sanne. 'Onze band was al hecht en sinds we samenwerken is die nog sterker…
Premium Campagnes Bijl PR & Proof, Omnicom PR en Weber Shandwick winnen Sabre Award Prijzen voor campagnes Odido, Philips en Pedigree.
Gedragsverandering Ridiculiseren van klimaatimpact betekent schending van mensenrechten 'Beschamend dat zoveel bestuurders wegkijken voor het effect van hun handelen', zegt Hofkes.
Partnerbijdrage Bob van Iersel, Global Digital Manager van Heineken over de impact van hun eerste virtueel geproduceerde digitale campagne 'Met deze campagne willen we laten zien dat échte hardcore voetbalfans niet zijn wie je denkt dat ze zijn'
Campagnes De campagne die (nog) geen campagne is CAMPAGNEPRAAT | De Lentecampagne van Boels brengt ons duo in verwarring; wat is de boodschap?
Premium Carriere Henriëtte en Sanne de Jong (Anytime): ‘Dat familiegevoel heeft iedereen hier' FAMILIEZAKEN Henriëtte is schoonmoeder én collega van Sanne. 'Onze band was al hecht en sinds we samenwerken is die nog sterker…
Premium Campagnes Bijl PR & Proof, Omnicom PR en Weber Shandwick winnen Sabre Award Prijzen voor campagnes Odido, Philips en Pedigree.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid