My Jewellery heeft met een TikTok-campagne rond zijn adventkalender gescoord bij het Nederlandse publiek, zowel in betrokkenheid van de TikTok-community als de productverkoop. Gedurende de campagne die recent liep, waren er 9 miljoen views en 9,4 miljoen impressies, met daarbij duizenden reacties en meer dan 100.000 likes op de adventspost. Door de campagne is de adventskalender van My Jewellery al volledig uitverkocht.
Case
My Jewellery wilde in aanloop naar kerst een hype creëren rondom haar adventskalender en tegelijkertijd maximale naamsbekendheid genereren. Het merk zocht de samenwerking op met TikTok voor een Spark Ads campagne die een feestelijke trend zou aanwakkeren rond het merk en de producten. My Jewellery plaatste verschillende organischeen creator-video's rondom de kalender.
Dat gebeurde in vier fases, in lijn met de klantreis, variërend van het enthousiasmeren en het aankondigen van de adventskalender tot uiteindelijk het 'uitpakken' van de producten. Het merk werkte samen met zes populaire creators en nog eens 75 micro-creators om bijbehorende content te produceren en daardoor de hype te vergroten.
Julia Zentjes, social advertising coördinator bij My Jewellery: 'TikTok is het ideale platform voor My Jewellery, omdat de gebruikers perfect in onze doelgroep passen en we onze producten op een unieke en creatieve manier kunnen presenteren.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!