Buma Music in Motion is in Cannes tijdens Cannes Lions Festival of Creativity om daar, in samenwerking met Embassy of Dutch Creativity, de rol van muziek in reclame te promoten en beide partijen te mobiliseren.
Door het opzetten van een matchmaking tussen enerzijds de creatieve industrie en anderzijds media componisten, muziekbureau's en uitgevers hopen we een waardevolle sessie te organiseren. Het vindt plaats op donderdag 20 juni van 15.30 - 16.30 uur bij Embassy of Dutch Creativity, Plage Long Beach.
Tijdens de matchmaking sessie zullen diverse componisten, publishers, muziek producers en muzikanten aanschuiven bij regisseurs en producenten voor een kennismaking, het pitchen van muziek of om over de business te praten. Onder meer J. Walter Thompson Turkije, R/GA New York hebben inmiddels bevestigd.
Van harte welkom!
Ben je geïnteresseerd om ook aan te haken vanuit de marketing-, communicatie-, creatieve en/of reclame-industrie? Stuur een bericht naar maartje.glas@bumacultuur.nl
We hebben deze sessies eerder georganiseerd in Berlijn en in Los Angeles met onder meer zoals BBH London, McCann, Adidas, Energy BBDO, VCCP, 72andSunny en King James Group; en elk jaar ontstaan er interessante samenwerkingen.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!