De registratie loopt tot 8 januari.
Onder meer de oudejaarscommercial van de Staatsloterij en TBWA\Neboko maakt kans op een prijs.
In totaal worden er prijzen in 13 categorieën uitgereikt. De uitreiking is op 19 april in Eye Filmmuseum.
Wie volgt Afrojack, DeWolff en Daan Hofman op en maakt de beste mediamuziek van 2021?
Een interview met de band DeWolff, winnaar in categorie: 'Beste Originele Compositie in Reclame' met ‘Live Like You’ voor Skoda.
In een vierluik over het belang van muziek in reclame sprak Gijs de Swarte met een aantal vakgenoten. Deel 4 met Bram van Alphen
In een vierluik over het belang van muziek in reclame sprak Gijs de Swarte met een aantal vakgenoten. Deel 3 met Diederick Hillenius.
In een vierluik over het belang van muziek in reclame sprak Gijs de Swarte met een aantal vakgenoten. Deel 2 met Niek Eijsbouts
In een vierluik over het belang van muziek in reclame sprak Gijs de Swarte met een aantal vakgenoten. Deel 1 met Daniëlle Guirguis.