Luchtverkeersleiding Nederland zoekt nieuwe medewerkers met deze boodschap

Media.Monks ontwikkelde een nieuwe employer branding-strategie en een campagne.

Een campagnebeeld
Afbeelding: LVNL

Luchtvaart bevindt zich voor het oog hoog in het lucht af, maar dat is niet het hele plaatje. De honderden medewerkers van Luchtverkeersleiding Nederland (LVNL) houden het luchtruim vanaf de grond veilig. LVNL zoekt - net als veel organisaties - nieuw personeel en heeft daar in samenwerking met Media.Monks een nieuwe strategie en eerste campagne voor ontwikkeld.

Meer bekendheid

LVNL is niet zo'n bekende werkgever en wie aan de organisatie denkt, haalt er al snel het beroep als luchtverkeersleider bij. Zonde, zeggen LVNL en Media.Monks na eigen doelgroeponderzoek. De organisatie heeft namelijk meer soorten vacatures, onder meer in de domeinen cybersecurity en productontwikkeling. 

Om de bekendheid van LVNL te vergroten, hebben Media.Monks en LVNL een nieuwe werkgeversstrategie en wervingsstrategie ontwikkeld. Met de slagzin 'De Kracht achter Luchtvaart' hoopt LVNL zich in de kijker van meer werkzoekenden te spelen. De eerste campagnevideo is hieronder te zien (tekst gaat door onder de video).

Perspectief van LVNL'ers

Nick Philipse, associate creative director bij Media.Monks, zegt trots te zijn op de beelden. 'Deze zijn allemaal geschoten vanuit het perspectief van LVNL’ers. Vanaf de grond kijken zij omhoog en hebben zij invloed op het luchtverkeer. Op deze manier duiden wij op visuele wijze wat de rol van LVNL is: Luchtverkeer begeleiden en beschermen.'

Online en social media

De campagne is te zien op sociale media en online, ook op de kanalen van LVNL zelf. De organisatie zegt onder andere gebruik te maken van blogs, interviews en video's.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie