Lidl start maandag met de spaaractie ‘SafariMini’s’, een actie die gezien kan worden als de volgende loot aan de (groeiende) stam van pluchen spaarpoppetjes zoals BoerderijMini’s, AchtertuinMini’s en VitaMini’s. Gedurende acht weken kan gespaard worden voor knuffels zoals Manuel Mandril, Nelson Neushoorn en Hylko Hyena, namen die de marketingafdeling van Lidl overigens zelf uitdenkt, meldt een woordvoerder.
Leren
De spaaractie voorziet in een gratis app, waar kinderen meer te weten kunnen komen over het leven op de savannen. Bovendien zijn er weetjes op de knuffels zelf te lezen. Verder is er een koffertje om de mini’s in op te bergen.
Campagne
De spaaractie wordt aangejaagd middels een televisiecommercial die geproduceerd is door Lukkien, het productiebureau dat ook eerdere spaarmini-campagnes voor Lidl maakte. Die commercial is ook te zien in de bioscopen. Verder wordt de campagne uitgerold op radio, in dagbladen en magazines, (D)OOH en op grote posters in verschillende kinderspeelparadijzen.
Zegeltjes plakken
Lidl rept in zijn actiecommunicatie over 'Spaar voor GRATIS SafariMini's. Wel dienen boodschappers om één van de poppetjes bij elkaar te sparen wel eerst op zijn minst voor 180 euro aan boodschappen uitgeven.
Bij elke 10 euro aan boodschappen ontvangen boodschappers namelijk een spaarzegel, de spaarkaart is vol als er 18 zegeltjes geplakt zijn.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!