Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN brengt een ode aan thuiswerkend Nederland en aan zichzelf

Provider bouwt campagne rond 'thuiswerkrevolutie' met tips en oplossingen voor bedrijven en consumenten.
KPN lanceert een nieuwe campagne als ode aan thuiswerkend Nederland. 
KPN lanceert een nieuwe campagne als ode aan thuiswerkend Nederland. 
© Dentsuachtung
KPN lanceert een nieuwe campagne als ode aan thuiswerkend Nederland. 
KPN lanceert een nieuwe campagne als ode aan thuiswerkend Nederland. 
© Dentsuachtung

KPN lanceert een nieuwe campagne als ode aan thuiswerkend Nederland en met een schouderklop voor zichzelf: Hoe je ook wilt werken, KPN zorgt dat het werkt.

related partner content for mobile comes here

KPN stelt dat het een ‘fundamentele’ rol speelt in de zogenoemde thuiswerkrevolutie. De campagne, die is ontwikkeld door DentsuAchtung, 'viert de veerkracht van Nederland', zegt Yvette Belt - Beekman, director brand & marketing KPN. 'We hebben onszelf opnieuw uitgevonden en ontdekt dat werken ook anders kan.’ 

Naast de tv-commercial geeft KPN op sociale media, print, op buitenreclame en op radio oplossingen en tips om thuiswerken nog beter te laten werken. Belt: 'Met content formats als ‘De Thuiswerkers’ en ‘Keukentafelmanagers’ laten we mensen zien die van thuiswerken echt werk hebben gemaakt.’

KPN Ode aan thuiswerken

Lees ook: 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in