Overslaan en naar de inhoud gaan

Jupiler zet alcoholvrij bier in de schijnwerpers: ‘Identiek en toch uniek’

‘0% alchohol, 100% bier’ was lang de boodschap. Nu zet Jupiler zijn alcoholvrije bier neer als ‘tweelingbroer’.

Bierfabrikant Jupiler maakt een commercial voor zijn alcoholvrije variant. De campagne moet duidelijk maken dat mensen dit drankje op dezelfde plekken en momenten kunnen drinken als regulier bier.

related partner content for mobile comes here

In samenwerking met The Communication Company heeft Jupiler een spotje gemaakt waarin het biertje wordt neergezet als een tweelingbroer, omdat de drankjes veel overeenkomsten hebben. Hans van Mook, creative leader bij TCC: ‘Ze zien er hetzelfde uit, hebben allebei een uitstekende smaak en zijn vaak op dezelfde plek. Dit is in de commercial gevisualiseerd met een zogeheten ‘mirror-effect’.

Credits

Bureau: The Communication Company (TCC.com)
Creatie: Hans van Mook, Roy Schellekens, Cas Hamers
Strategie: Cees Faes, Antal van Pelt
Clientmanagement: Anna Mae Funk, Inge van Hooydonck
Productie: Caviar Brussel
Regisseur: Joris Rabijns
Muziek en sounddesign: Son House
Jupiler: Arnaud Hanset, Dimitri van Loock, Josse Peremans, Lionel Cleenen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in