In zijn nieuwe tv-commercial presenteert Jumbo 'de jongste telg van de familie': een appel genaamd Tessa. Jumbo: 'Ons oogappeltje Tessa is net zo lekker als een dure buitenlandse appel, maar dan zonder de reiskosten.'
Het is de derde commercial van Jumbo uit de koker van Hotel L'Amour, sinds april het vaste reclamebureau van de supermarktketen. Daarvoor werkte het Brabantse familiebedrijf jarenlang samen met reclamebureau Alfred.
In het nieuwe reclameconstruct is nog altijd de bekende Jumbo-familie te zien, maar er is ook een rol voor medewerkers van de supermarktketen weggelegd. Ook de pay-off is nieuw: 'En dat voor die prijs, Jumbo.' De 'nieuwe campagnekoers' van Jumbo werd overigens wisselend ontvangen, zoals eerder te lezen in Campagnepraat.
De campagne is eerder deze week gelanceerd en wordt naast televisie op de online kanalen van Jumbo uitgerold. Donderdag werd bekend dat Jorieke de Vries aangesteld is als de nieuwe marketingdirecteur van Jumbo.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!