In de nieuwe campagne wordt er een hectische thuissituatie nagebootst met huiswerkvragen, rondvliegend speelgoed en glazen die omvallen. De uitdaging voor Jim is om in deze hectiek HelloFresh gerecht te bereiden voor zijn gezin.
Uit onderzoek blijkt dat Nederlanders graag minder tijd besteden aan het bedenken van recepten (28%), het doen van boodschappen (20%) en het bereiden van eten (19%). Dit geldt ook voor Jim Bakkum. ‘Voor mij is het eetmoment samen heel belangrijk, zeker in drukke tijden. Wij zijn met vijf personen thuis en die vijf personen willen nog al eens iets anders. Met HelloFresh kun je kiezen uit 30 verschillende recepten per week. Daarbij zijn mijn kinderen niet de makkelijkste eters en maken de HelloFresh-recepten het leuker,’ aldus Jim Bakkum.
Het combineren van een druk leven met een huishouden en gezond eten is herkenbaar voor velen en hierom is hij een goede fit met ons merk. We zijn trots op de samenwerking met Jim Bakkum en we hopen dat hij en zijn familie dagelijks genieten van een verse maaltijd.", zegt Lydi Siebers, CMO HelloFresh over de samenwerking.
HelloFresh
HelloFresh levert maaltijdboxen aan huishoudens die hier een abonnement voor hebben afgesloten. HelloFresh staat voor < 0.2% voedselverspilling in de keten en onderzoek wijst uit dat een consument met een maaltijdbox 21% minder voedsel verspilt. In het eerste kwartaal van 2022 leverde HelloFresh 287 miljoen maaltijden aan 8,5 miljoen actieve klanten. HelloFresh werd in november 2011 opgericht in Berlijn, staat sinds november 2017 genoteerd aan de beurs van Frankfurt en wordt sinds september 2021 verhandeld op de DAX (Duitse beursindex). HelloFresh heeft kantoren in New York, Berlijn, Londen, Amsterdam, Sydney, Toronto, Auckland, Parijs, Kopenhagen, Milaan en Tokio.
De campagne vanaf 26 augustus te zien. Bekijk de video hieronder.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!