Hornbach lanceert een campagne waarin het aankondigt opnieuw op zoek te zijn naar de Beste Klusser van Nederland. Het is in de commercial Maxim Hartman die aankondiging doet en die de presentatie van het het concept op zich neemt tot de uiteindelijke finale: De Nacht van Hornbach.
De bouwmarkt legt uit dat er tijdens die nacht vier klussers zijn die de strijd met elkaar aangaan voor de prijs: De Gouden Hamer. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met IDTV, dat eveneens verantwoordelijk is voor de online-productie van de finale.
Maarten Post, hoofd marketing & communicatie Hornbach Nederland vindt dat de groot denkende en ultieme klussers in Nederland het grootste podium verdienen om hun klus-skills te laten zien, dat moet De Nacht van Hornbach worden. Post legt daarvoor uit dat de vier klusfinalisten tijdens de finale een Hornbach-bouwmarkt tot hun beschikking krijgen als strijdtoneel.
Creatieve laag toegevoegd
Frank Goren, head of strategy van IDTV, zegt dat er een nieuwe creatieve laag toegevoegd is aan het ‘langlopend succesverhaal van De Beste Klusser van Nederland’. ‘Met het format De Nacht van Hornbach combineren we optimaal onze jarenlange ervaring als tv-makers met de online kennis van ons content- en experience tak IDTV+.’
De commercial: Ben jij de Beste Klusser van Nederland?
De campagne en uitrol
De campagne wordt uitgerold op print, in buitenreclame, op radio, online en social media. Klussers worden opgeroepen zich aan te melden en ‘hun ultieme klusproject te uploaden op de campagnepagina om vervolgens zoveel mogelijk stemmen te verzamelen.
De uiteindelijke winnaar mag zich een jaar lang Beste Klusser van Nederland noemen en wint volgens Hornbach naast de hamer landelijke roem: ‘hij of zij zal te zien zijn in een winnaarscampagne door heel Nederland’.
Lees ook: Hornbach: ‘Dumpen of aanpakken?!’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!