In deze eerste FT. Opinion legt ons kritisch Gen Z-panel het vergrootglas op Hornbach en de influencercampagne van Loavies.
De humor in communicatie en campagnes wordt herontdekt. Kenners over de waarde van een goede grap en hun favoriete commercials.
De drie retailers danken hun sterke positie voor een belangrijk deel aan hun loyale klanten.
Verder presenteert Aldi zich als 'werkgeversmerk' en verleidt TUI verregende treinreizigers met zonnige vakanties.
Het social-mediabureau moet het merk Hornbach een social boost geven.
Voor zijn jubileumcampagne heeft de bouwmarktketen zes -louter witte- collega's die sinds 1997 voor het bedrijf werken opgevoerd.
Deel 1 van wekelijkse serie. Ons nieuwe duo mist ‘de stoere klusmeneer’ in ietwat vergezochte campagne van bouwmarktketen.
Verwaarloosde tuinplanten nemen het heft in eigen handen in de nieuwe Hornbach-tvc. Een dollemansrit volgt.
Klanten krijgen bij Hornbach geld terug als de prijzen binnen 30 dagen dalen. De prijsstrategie is onderdeel van het loyaltyprogramma.