Gezond leven niet alleen voor health freaks, zegt SamenGezond in nieuwe campagne 

Gezond eten is voor iedereen, is de insteek van de nieuwe campagne gemaakt door Roorda Reclamebureau.

Waar in 2019 het vinden van de balans tussen gezond en ongezond nog het hoofdthema was van het gezondheidsplatform SamenGezond, in een vervolgcampagne worden vooral de verschillende vooroordelen over gezond leven ontkracht. De insteek van de campagne, gemaakt door Roorda Reclamebureau, is: gezond eten is voor iedereen en niet alleen voor health freaks.

Roorda Reclamebureau heeft een serie radio- en tv-commercials, online display en social video’s ontwikkeld waarin SamenGezond, ontwikkeld door verzekeraar Menzis, mensen helpt om een gezonde leefstijl te starten en die ook vol te houden.

De campagne is gestart in oktober met het thema gezond & makkelijk en wisselt tot en met het einde van het jaar met andere - relevante - thema’s.

Lees ookMenzis kiest na pitch voor Roorda, neemt afscheid van DDB Unlimited

SamenGezond is het grootste gezondheidsprogramma van Nederland en biedt gebruikers een steuntje in de rug bij een gezonde leefstijl. Het heeft op dit moment ruim 405.000 deelnemers. De inhoud wordt ontwikkeld en gecheckt door onafhankelijke experts. Er wordt samengewerkt met onder meer het Kenniscentrum Sport en Bewegen, TNO, De Hartstichting en de Rijksuniversiteit Groningen.

Credits

Opdrachtgever: Menzis
Bureau: Roorda Reclamebureau
Creatie: Joris Bellemakers, Barry Bol en Joeri Jansen
Strategie: Mary Hoogerbrugge
Account: Willemijn Sterk, Anne van der Meulen
RTV Producer: Marcel Ossendrijver
Regie: Herman Poppelaars (First on Mars)
D.O.P.: Jeroen Kiers
Edit: Patrick Schonewille
Grading en postproductie: Crabsalad
Muziek: Sizzer
Sounddesign: SoundCircus
Media inkoop: Mindshare

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie