Waar in 2019 het vinden van de balans tussen gezond en ongezond nog het hoofdthema was van het gezondheidsplatform SamenGezond, in een vervolgcampagne worden vooral de verschillende vooroordelen over gezond leven ontkracht. De insteek van de campagne, gemaakt door Roorda Reclamebureau, is: gezond eten is voor iedereen en niet alleen voor health freaks.
Roorda Reclamebureau heeft een serie radio- en tv-commercials, online display en social video’s ontwikkeld waarin SamenGezond, ontwikkeld door verzekeraar Menzis, mensen helpt om een gezonde leefstijl te starten en die ook vol te houden.
De campagne is gestart in oktober met het thema gezond & makkelijk en wisselt tot en met het einde van het jaar met andere - relevante - thema’s.
Lees ook: Menzis kiest na pitch voor Roorda, neemt afscheid van DDB Unlimited
SamenGezond is het grootste gezondheidsprogramma van Nederland en biedt gebruikers een steuntje in de rug bij een gezonde leefstijl. Het heeft op dit moment ruim 405.000 deelnemers. De inhoud wordt ontwikkeld en gecheckt door onafhankelijke experts. Er wordt samengewerkt met onder meer het Kenniscentrum Sport en Bewegen, TNO, De Hartstichting en de Rijksuniversiteit Groningen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!