Gamma lanceert nieuwe voorjaarscampagne: ‘Maak buiten van jou’. De bouwmarkt wil het publiek inspireren de tuin aan te passen naar het eigen leven. Als voorbeelden noemt het een gym of een tweede huiskamer in de tuin. Volgens de bouwmarkt maakt het nieuwe assortiment het allemaal mogelijk en nog eenvoudiger om alle wensen te realiseren. De campagne is ontwikkeld door Wunderman Thompson Amsterdam.
'Massaal de tuin aanpakken'
Gamma zegt het afgelopen voorjaar, tijdens de eerste lockdown, te hebben gezien dat Nederland massaal de tuin aanpakte. ‘Die vierkante meters achter je huis zijn belangrijker dan ooit’, vertelt Laurens Miedema, manager marketing en communicatie bij Gamma. ‘Het is de plek waar je helemaal jezelf kunt zijn en extra leefruimte vindt als het binnen te vol is. Wij willen mensen inspireren om die meters helemaal naar hun hand te zetten.’
Campagne
De kluswinkelketen noemt de outdoor gym in de commercial de droom van elke fitboy en fitgirl, maar geeft daar bij aan dat de tuin ook ingericht kan worden om te werken, te koken,te slapen, te douchen of om te relaxen.
De voorjaarscampagne bestaat uit een tv-commercial, display-, radio- en social-uitingen. Het actiethema is daarnaast terug te vinden op de winkelvloer en in de folder.
Lees ook: Nu we weer moeten thuisblijven haakt Gamma in met campagne 'Klus het knus'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!