Stroom- en gasleverancier Essent komt zijn klanten binnen het loyaliteitsprogramma ‘Thuisvoordeel’ tegemoet in de hoge energieprijzen in de vorm van een zogeheten ‘Bespaartegoed’. Afhankelijk van hoe lang ze klant zijn, gaat het om een bedrag van 50 tot 100 euro.
Die krijgen ze niet op hun rekening, maar sparen ze op om mogelijk te besteden aan energiebesparende maatregelen als isolatie, zonnepanelen en warmtepompen. Verder krijgen ze korting op energiebesparende producten zoals LED-lampen en een waterbesparende douchekop. Essent: ‘We helpen onze klanten financieel om het hoofd te bieden aan de historisch hoge energieprijzen.’
Commercial
Dit is de commercial die ‘Bespaartegoed’ onder de aandacht moet brengen:
Energie van Vandaag
De nieuwe campagne is de vierde campagne onder de naam ‘Energie van vandaag’ die Essent uitbrengt. In de commercial is het vast gezicht, monteur Freek, te zien van Essent. De monteur helpt twee buurmannen die Essent beide ondersteunt met korting op energiebesparende producten uit het Thuisvoordeel-programma. De campagne is te zien op tv, radio en online.
Credits
Credits
Klant: Essent
Bureau: Accenture Interactive
Account: Lisa Been, Anneke Bos
Strategie: Gijs de Bruijn, Daan Remarque
Creatie: Patrick Wijnhoven, Tomas Rouw, Dylan de Backer
RTV: Monique van Smaalen
Productiemaatschappij: Holy Fools
Regisseur: Jan Albert de Weerd
Production designer: Florian Legters
Producer: Wikke van der Burg, Felice Bakker
D.O.P.: Tim Kerbosch
Offline montage: Martin Heijgelaar, Pim van der Pas
Online/grading: Captcha
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!