Inspirerende vraaggesprekken tussen twee junioren en een senior vakgenoot
De Embassy of Dutch Creativity sloeg vorige week voor de vijfde keer z’n tenten op in Cannes. Doel was om Nederlandse creativiteit en ondernemerschap te laten zien aan een internationaal publiek en Nederland te promoten als dé plek voor talent, samenwerking en leidende creatieve ontwikkelingen. De missie was ook om Nederlandse partijen te verbinden aan jong en aanstormend talent.
Gedurende de week organiseerde de Embassy of Dutch Creativity daarom iedere ochtend een vraaggesprek tussen twee junioren en een senior vakgenoot. Met een croissantje, een kopje koffie of een glaasje water werden de presentaties van de vorige dag doorgenomen. Verhalen van vroeger werden gedeeld. De laatste inzichten werden uitgewisseld. Wat was er opgevallen aan het festival? Welke inzichten waren er opgedaan? Welk advies had de senior aan deze Jonge Honden en RA*W Advertisers?
Het resultaat is een vijftal inspirerende gesprekken tussen aanstormend talent en meer senior vakgenoten. Alle video’s zijn hier te vinden.
Mark Stockx (Twitter)
Hoe kunnen merken meedoen met de conversatie op Twitter? Conflicteert “talkability” met creativiteit? Op welke manier kan je als merk Twitter inzetten?
Talmon Kochheim (VEA) in het Engels
Welk inzicht is Talmon Kochheim het meest bijgebleven? Hoe belangrijk is diversiteit voor de Nederlandse creatieve industrie? Welk advies heeft Talmon voor deze junioren?
Yvonne Prins (UM & VEA)
Wat was Yvonne tot nu toe opgevallen in Cannes? Welke trend is er de laatste tijd veranderd? Op welke manier haal je het beste uit het festival?
Jan Rijkenberg (BSUR)
Welke inzichten heeft Jan opgedaan? Wat is er met “content” aan de hand? Welke ontwikkeling moéten bureau simpelweg stopzetten?
Antoinette Hoes (DDB Germany) in het Engels
Welke presentatie in Cannes is Antoinette het meeste bijgebleven? Van wie was die presentatie? Op welke manier creëer je “weird shit”?
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!