Na de recente pitch-winst is dit de eerste campagne die Lemon Scented Tea maakt voor Cortina. In de campagne zijn vijf verhaallijnen te zien. In elk van deze verhalen speelt een Cortina e-bike als ‘sidekick’ de mens uit de brand.
Populariteit e-bikes
Cortina, dat onderdeel is van Kruitbosch, stond vooral bekend om de U4-transport, een erg geliefde niet elektrische fiets. Nu speelt het merk in op de grote populariteit van e-bikes en hebben ze recent een nieuwe uitgebracht. De nieuwe E-Blau doet denken aan een VanMoof met een iets minder sexy uitstraling én een groter prijskaartje van maar liefst €2.649.
Aanstormend talent
Voor de productie van het filmpje hebben Cortina en Lemon Scented Tea gekozen voor Holy Fools, samen gaven zij de kans aan de 20-jarige Reilin Joey van Holy Fools om de film te regisseren. ‘De kennis en visie die hij op 20 jarige leeftijd al heeft is bewonderenswaardig. De samenwerking die we hadden met Lemon Scented Tea en Cortina was er één met veel vertrouwen.’
Credits
Verantwoordelijk bij klant: Erik Terpstra, Milou van As, Lotte Post, Sarah van Haute
Bureau: Lemon Scented Tea
Productie: Holy Fools
Regie: Reilin Joey
DOP: Roderik Patijn
Edit: Tobias Cornelissen
Sound design: Audentity
Color grading: Pixmix
Media: Brandwebbing
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!