EasyToys, de toonaangevende Nederlandse retailer in erotische speeltjes, lanceerde begin april hun opwindende realityshow ‘’The Clitoris Conquest’’. Drie avontuurlijke koppels strijden tegen elkaar om de top van Mount Clitoris te vinden en een niet-zo-verborgen schat te ontdekken.
Deze gedurfde show van EasyToys wordt ondersteund door een grootschalige online-campagne. Bedacht, ontworpen en uitgeserveerd door Megawatt. Met onder andere een landingspagina en interactieve online game geeft het creatieve 360-bureau kijkers van de show zelf de kans om een erotische reis te ondernemen.
Bezoek de landingspagina hier
De campagne richt zich op sensuele bewustwording en het overbruggen van de orgasmekloof door deelnemers uit te dagen om 'the right spot' te vinden en een hoogtepunt te bereiken. Hiermee beleven ze niet alleen plezier, maar krijgen ze ook waardevolle inzichten over seksuele gezondheid en welzijn. Deze sensuele online-campagne is live in meerdere Europese markten, waaronder Nederland, België, Spanje, Italië en Polen.
Speel de online game hier
Volgens Marcel Zweedijk, Global Brand Manager bij EasyToys: "The Clitoris Conquest haalt op een humoristische manier een onderwerp aan waar te veel koppels nog steeds niet voldoende over praten.’’ Hij vervolgt: "Bij EasyToys hebben we geleerd dat open communicatie tussen partners altijd de eerste stap is naar een bevredigender seksleven. Met deze campagne hopen we precies dat te bereiken."
Officer & Gentlemen Agency was verantwoordelijk voor het bedenken en produceren van de realityshow.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!