Megawatt activeert Sportlife met nieuwe campagne

Unexpected Freshness tijdens de grootste zomerfestivals van Nederland met de nieuwe activatie: "Relax, Refresh & Recharge".

Deze activatie geeft festivalgangers de mogelijkheid om na alle prikkels en stappen even te relaxen, zichzelf te refreshen en weer volledig te rechargen, zodat ze daarna vol nieuwe energie verder kunnen feesten op festivals als R2, Dance Valley, Zin in de Zomer Fest en Latin Village. 

Binnen in de Sportlife Unexpected Freshness-dome voel je een temperatuurverschil en proef je de mintfrisheid. De dome representeert een ijsgrot met kou, rook, wit licht en geluidseffecten. Een rustgevende stem heet bezoekers welkom en begeleidt ze naar fase RELAX, waarbij je mint ruikt, rook ziet en een relaxed dansje doet. Je wordt meegenomen in verwondering en een magische sfeer van het Noorderlicht, en leidt je door naar fase REFRESH met kou, CO2-spuiten en uptempo muziek voor een dansmoment. Aan het einde van de experience geeft de voice-over een peptalk en telt af naar RECHARGE. De omgeving laadt op, het sneeuwt mintgeur, en je danst stevig terwijl je de bas voelt. Volledig opgeladen verlaat de bezoeker de dome. 

Sportlife
Sportlife

"Na eerdere succesvolle activaties voor o.a. Red Band en Sportlife Mints hebben we nu ook een gigantische festivalactivatie voor Sportlife Mints opgezet. De fundering is gelegd voor een vruchtbare samenwerking met Cloetta in de breedte". - Richard Gravemaker, Account Director Megawatt. 

Vorig jaar introduceerde Sportlife hun Sportlife Mints, waarbij drie herkenbare smaken van Sportlife-kauwgom sindsdien ook beschikbaar zijn in mintvorm. Om een unieke activatie te realiseren die volledig in het teken staat van de Mints, heeft Sportlife het 360º activatiebureau Megawatt ingeschakeld voor het concept, de creatie en productie van deze waanzinnige activatie. Megawatt speelt naast creatie en productie, ook een cruciale rol in sampling, marktonderzoek onder de doelgroep en influencer marketing. Hierdoor sluit de campagne perfect aan bij de interesses en verwachtingen van de consument. 

Met de introductie van de Mints en de ‘’Unexpected Freshness’’ campagne, zet Sportlife een stap vooruit in het bieden van onverwachte frisheid én plezier. 

Sportlife

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →