HandicapNL met 'HandicapNL: iedereen eerlijke kansen!' (Living the brand)
Hertog IJs met 'Hertog IJssalon' (Alfred International)
LG Electronics Benelux met 'OLED TV' (Roorda)
Liga met 'We kunnen er tegenaan!' (Alfred International)
McDonald's Nederland met 'Bacon Clubhouse Beef of Chicken' (TBWA\NEBOKO)
Natuurmonumenten - OERRR met 'Help de bij' (Graphic)
Pickwick Nederland met 'De Tea Topic van Tarek' (TBWA\NEBOKO)
Reaal met 'Freek Vonk en de pelikaan' (Etcetera)
Rijksoverheid met 'Geef vrijheid door!' (KesselsKramer)
Zwitsal met 'We begrijpen hoe het voelt!' (Born05)
Elk kwartaal kiest een onafhankelijk publiekspanel van GfK de tien favoriete commercials van dat kwartaal. Dit levert in totaal 40 kwartaalwinnaars op. Deze zijn opnieuw aan een onafhankelijk panel van GFK voorgelegd, met als resultaat deze top 10.
De winnaar van de Ster Gouden Loeki wordt voor 50 procent bepaald door het publiekspanel en voor 50 procent door het Nederlands publiek.
De tien winnaars van het eerste kwartaal staan hier.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!
1. Madurodam
2. Plus (eten)
Ontroerend goed, allebei, op hun eigen manier.
kind nieuw op school, woont in azc, jongen in de klas neemt hem mee, en laat van alles proeven.
en dan met zn twee naar het azc, zo hoort het dus.