Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit 3D-billboard van Heineken doet ook dienst als bar

Het bureau Publicis creëerde een interactief reclamebord langs een weg in Rio de Janeiro.
Heineken
Heineken

Buitenreclame hoeft niet plat en praktisch te zijn. Het kan interactief en leuk zijn, zoals de stunt van bureau Publicis voor Heineken 0.0 in Brazilië. Het multinationale reclame- en communicatieadviesbureau creëerde een slim 3D en interactief reclamebord langs een weg in Rio de Janeiro dat ook dienst doet als bar, compleet met barpersoneel.

related partner content for mobile comes here

Raampje omlaag

De pop-up buitenbar, die volgens AdWeek drie dagen open was, nodigde chauffeurs uit om een ​​gratis Heineken 0.0 te proeven, het alcoholvrije pils van het biermerk. De hoogte van het reclamebord was zo gepositioneerd dat bestuurders, die overigens wel 18 jaar en ouder moesten zijn, hun autoruiten alleen maar omlaag hoefden te doen om een biertje ​​te pakken - zo kon de 1,5 meterregel worden nageleefd.

Met de billboard-bar wilde Heineken de boodschap dat iedereen op elk moment van de dag alcoholvrij bier kan drinken, kracht bij zetten. Vanessa Brandão, directeur van de premiummerken van de Heineken Group in Brazilië: 'De Outdoor Bar maakt deel uit van het communicatieplan voor Heineken 0.0 en laat letterlijk een van de mogelijke consumptiemomenten zien.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in