Defensie lanceert nieuwe wervingscampagne voor technici
Defensie lanceert een nieuwe employer branding-campagne om technische collegae te werven. In de commercial wordt een een ode gebracht aan de technici om te duiden dat die essentieel zijn voor het werk van Defensie. Volgens de krijgsmacht staan de spotlights nu op de defensiemedewerkers, zowel militairen als burgers, die normaal gesproken niet snel op de voorgrond treden, maar er met ‘teamwork’ voor zorgen dat het ‘bedrijf’ blijft draaien. De campagne is ontwikkeld door Steam.
Uitdagen
Met de film wil Defensie een zo breed mogelijk beeld geven van het technische werk bij de krijgsmacht en de sfeer waarin deze technici werken. De film moet iedereen uitdagen met een technische achtergrond, om ook te komen werken voor de organisatie.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaDe wervingscommercial
Lees ook:
- Greenpeace wil met urgente Maak Toekomst-campagne dystopisch klimaat-perspectief voorkomen
- De Werkplek van Prorail: De Inktpot: Duurzaam avant la lettre
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid