45-jarige presentatrice Bridget Maasland verschijnt de komende maanden als gezicht en lichaam in de nieuwe campagne voor afslankprogramma PowerSlim. Op verschillende kanalen is ze te volgen hoe ze haar ideale gewicht bereikt. Hoogtepunt van de campagne, ontwikkeld door Storyboard, is een exclusieve shoot en interview met Vrouw Magazine.
PowerSlim is een door diëtisten ontwikkeld programma dat te volgen is onder persoonlijke begeleiding van een PowerSlim voedingscoach. Content- en influencerbureau Storyboard bedacht de PR-strategie waarin Bridget de hoofdrol speelt.
De campagne bestaat onder andere uit een samenwerking met RTL Boulevard en verschillende PR-momenten, en heeft een looptijd van een jaar. Via de socialmediakanalen van de presentatrice en die van PowerSlim houdt de voormalig TMF-VJ haar fans op de hoogte van het afslankavontuur.
Inspireren af te vallen
Martijn van de Kemp, ceo van Storyboard zegt over de keuze voor Bridget: ‘PowerSlim richt zich op moeders die het maximale uit het leven willen halen. Bridget neemt haar volgers op Instagram (307K) iedere dag mee in haar drukke werkschema en gezinsleven. Als het haar lukt om in korte tijd af te vallen, dan inspireert dat anderen ook.’
Stephan Hinneman, ceo bij PowerSlim benadrukt de relatie tussen het programma en de presentatrice: ‘PowerSlim richt zich op het eten van meer eiwitten en minder koolhydraten. En dat werkt ook voor Bridget want binnen anderhalve maand zat ze al op haar streefgewicht.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!