Auping lanceert dit jaar de kerstvideo: De meest ontspannen kerst ooit. Volgens de beddenfabrikant zijn de feestdagen ‘hartstikke gezellig, maar soms ook stressvol’. Daarom vindt Auping dat iedereen zichzelf en de familie een uitgeruste versie van zichzelf mag gunnen, want: ‘Die versie is namelijk een stuk gezelliger en minder prikkelbaar.’
Het concept en de copy van de campagne komen van Buutvrij for life, de productie is gedaan door TwentyTen.
Uitgerust de kerst in
Als stressfactoren noemt de beddenfabrikant; werk afronden, cadeautjes bedenken, boodschappen doen, kinderen over de vloer hebben, familie op bezoek krijgen terwijl het huishouden gewoon doordraait. Ondanks dat zegt Auping te weten dat niemand het iemand kwalijk neemt dat diegene een beetje slaapachterstand oploopt.
Maar, zo stelt het merk: ‘We weten ook dat als je moe bent, dan ben je niet te genieten.’ De gegeven reden om een Auping-bed te aan te schaffen, om zo uitgerust de kerst in te gaan.
De commercial
Campagne-uitrol
De campagne wordt uitgerold op radio, de online kanalen en tv, bij zowel de publieke als commerciële zenders.
Lees ook: Auping lanceert 'Het verhaal van 1,5 miljoen matrassen'
Credits:
Adverteerder: Koninklijke Auping (Ine Stultjens, Colette de Beaumont, Jasmijn Alles)
Concept en copy: Buutvrij for life
Productie: TwentyTen (Willem Groeneveld, Didier van der Heijden, Joe Bosch, Tessa Overbeek, Nikolai van Nunen, Olaf Robberse, Ingrid van Wakeren, Stefan Donné, Jankees Roggeveen)
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!