Lucky Day lanceert de Feeling Lucky-campagne waarin de dagelijkse ‘mazzelmomentjes’ centraal staan. Gebaseerd op een nieuwe merkstrategie, ontwikkeld door Dept en Mindshare.Greenhouse, wil Nederlandse Loterij, waar het spel onderdeel van is, de consument opnieuw laten weten dat deze elke dag kans heeft op een ‘Lucky Day’.
De ‘Feeling Lucky’-campagne, gecreëerd door Dept en Mindshare.Greenhouse, wordt uitgerold op de digitale kanalen en is te horen op de radio. Met de nieuwe campagne wil Nederlandse Loterij, waar Lucky Day onderdeel van is, de aandacht vestigen op het dagelijkse karakter van het spel, terwijl in de vorige campagne nog het 19:00 moment werd geclaimd, het tijdstip van de trekking.
Dept zegt dat de nieuwe campagne onderdeel is van een jaarstrategie. Er zouden voor 'Feeling Lucky' meer dan 120 assets ontwikkeld zijn die, na een korte campagne piek in april, het hele jaar worden uitgeserveerd.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!