Overslaan en naar de inhoud gaan

Albert Heijn is de baas met Alles voor Oranje-filmpje

Appie stijgt uit boven ‘Oranje concurrentiestrijd’, promoot gewoon alle premiums.
Albert Heijn inhaker
Albert Heijn inhaker

In aanloop naar het EK-leek er een flinke concurrentiestrijd te zijn ontbrand is om het hart van de Oranjefans, zeker na de brief van de KNVB stuurde aan Jumbo. De voetbalbond wilde de commerciele belangen beschermen van zijn officiele sponsors en sommeerde Jumbo zijn commercial aan te passen of in te trekken.

related partner content for mobile comes here

Jumbo bedankte hier keurig voor en kreeg veel bijval op social media. Hoeveel druk oefende Albert Heijn uit op de KNVB? Wie lekte de brief naar de Telegraaf? Wat zich achter de schermen heeft afspeeld is niet duidelijk, wel dat Albert Heijn de strijdbijl lijkt te willen begraven en vanaf nu alle aandacht op het voetbal zelf wil vestigen.

Alles voor oranje

In de social inhaker die een dag voor de eerste wedstrijd van Nederlands Elftal via Facebook en Instagram werd verspreid, trekt de vriend van Ilse gewoon álle premiums aan. De slippers van Lidl, het Heineken-shirt, de juichcape van Jumbo en het broekje van Bavaria. Uiteraard is hij ook volgeplakt met de Hollandicon-tattoos van Albert Heijn zelf. 'Samen staan we achter onze jongens. Alles voor oranje.' De video is gemaakt door Boomerang Agency. 

In de social posts zijn Jumbo, Lidl, Heineken, Bavaria en Lipton getagd. 

Dit is de inhaker van Albert Heijn

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Lees ook: Zo beoordeelt het vak de EK-campagnes

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Martin de Munnik

Briljant! Had het AH-logo aan het einde verdiend.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in