Overslaan en naar de inhoud gaan

Voormalig managementteam van XXS Amsterdam start nieuw bureau: Here

'We voelen sterk een nieuwe vibe en een roep om verandering binnen het vak, daarin willen wij het voortouw nemen.’
Voormalig managementteam van XXS Amsterdam start nieuw bureau: Here
Voormalig managementteam van XXS Amsterdam start nieuw bureau: Here
© Foto: Lisa de Wolf
Voormalig managementteam van XXS Amsterdam start nieuw bureau: Here
Voormalig managementteam van XXS Amsterdam start nieuw bureau: Here
© Foto: Lisa de Wolf

Het voormalig managementteam van XXS Amsterdam start een eigen bureau: Here. De focus van het nieuwe creatieve bureau ligt op het bouwen van merken, zowel voor op de korte als voor op de lange termijn, met alle disciplines die erbij komen kijken. De drie oprichters van Here, Willemijn Reuvers, John de Vries en Joram Helmer hebben volgens De Vries per persoon meer dan 15 jaar ervaring bij verschillende toonaangevende bureaus.

related partner content for mobile comes here

'Focus hier en nu'

Here wil de focus leggen op het hier en in het nu. De Vries: ‘Niet vanuit bureau-standaardisatie campagnes maken, maar vanuit een sterk besef voor wie die campagnes zijn, in welke culturele context ze uitgerold moeten worden en wat voor functie ze hebben.’ De creative director legt uit dat dit de filosofie van Here gaat zijn, om zo met de juiste strategie en creatieve ideeën de business van het merk verder te helpen.

Terug naar de inhoud

De Vries zegt verder over de werkwijze van het bureau: ‘We hebben alle drie ooit gekozen voor onafhankelijke bureaus, met de vrijheid om zelf keuzes te maken, te investeren in het werk, talent en de relatie met de klant. Met Here gaan we weer terug naar die basis. Zo kunnen we sneller en flexibeler zijn, met een gezamenlijke focus op het product gaat het weer om de inhoud.’

 Toekomst vormgeven

Joram Helmer, die de functie van strategy director op zich neemt voegt daar aan toe: ‘Here is een bureau dat er voor de gehele business van een merk is. Niets is leuker dan om aan klantzijde mee te denken en te helpen met business ideas die hun toekomst vormgeven. Op deze wijze willen we partnerships creëren met onze klanten voor de lange termijn.’

Het vrije werken

‘There is a Here in everywhere’, zegt Reuvers, managing director, ‘we geloven sterk dat in een modern bureau iedereen de vrijheid moet hebben en voelen om te werken waar en wanneer ze willen. Dit is dan ook zonder verplicht op kantoor te zitten of een beperking in de hoeveelheid vakantiedagen. We geloven erin dat we op deze manier het beste in het talent naar boven halen en daar heeft de klant uiteindelijk het meest profijt van.’

Here werkt onder andere vanuit het Soho House Amsterdam, volgens het bureau het hart van de creatieve industrie en met een diversiteit aan members. De Vries: ‘Daarmee willen we als bureau nieuwe connecties maken.’

Communicatie

Here predikt rechtstreekse communicatie tussen de klant en creatie en strategie. Zo moeten de klanten een onderdeel worden en zich onderdeel voelen van het team. Reuvers: ‘Op die manier werken we nu al voor een aantal nieuwe klanten. We voelen sterk een nieuwe vibe en de roep om verandering binnen het vak en daarin willen wij het voortouw nemen.’

Lees ook: 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in