Overslaan en naar de inhoud gaan

Viaplay kiest voor dentsuAchtung!

Betaalzender Viaplay heeft dentsuAchtung! gekozen voor het ontwikkelen van de positionering in Nederland.
Viaplay
Viaplay

DentsuAchtung! is het nieuwe bureau van Viaplay. De streamingdienst koos het bureau na een pitch. DentsuAchtung! won met een lokale positionering en creatieve ideeën door de hele customer journey.

related partner content for mobile comes here

De verwachting is dat Viaplay rond 1 maart de eerste campane lanceert. De dienst gaat Nederlands lokale content produceren en heeft daarnaast een groot Scandinavisch aanbod en brengt veel live sport zoals Formule 1, PDC darts en voetbal uit de Bundesliga.

Recent werd bekend dat Max Verstappen de ambassadeur van Viaplay wordt. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in