Viaplay kiest voor dentsuAchtung!
Betaalzender Viaplay heeft dentsuAchtung! gekozen voor het ontwikkelen van de positionering in Nederland.
DentsuAchtung! is het nieuwe bureau van Viaplay. De streamingdienst koos het bureau na een pitch. DentsuAchtung! won met een lokale positionering en creatieve ideeën door de hele customer journey.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De verwachting is dat Viaplay rond 1 maart de eerste campane lanceert. De dienst gaat Nederlands lokale content produceren en heeft daarnaast een groot Scandinavisch aanbod en brengt veel live sport zoals Formule 1, PDC darts en voetbal uit de Bundesliga.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijArbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUWProduct Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den HaagRecent werd bekend dat Max Verstappen de ambassadeur van Viaplay wordt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid