VanMoof kiest voor Wefilm

Wefilm wordt creatieve en productionele partner voor een anti-diefstalcampagne.

Fietsenmerk VanMoof maakt vandaag bekend dat het stoppen van fietsdiefstal één van de officiële bedrijfsdoelen wordt. De organisatie wil dat met een campagne bereiken en heeft daarvoor Wefilm onder de arm genomen.

De campagne ‘Sorry Thieves’ moet dieven en kopers waarschuwen. Wefilm vervult daarbij de rol als creatieve en productionele partner. ‘We hebben voor Wefilm gekozen omdat ze een trackrecord hebben opgebouwd op het gebied van spraakmakende concepten en films. Daarnaast delen we de visie dat creativiteit een rol kan spelen in maatschappelijke issues aanpakken’, aldus Taco Carlier, medeoprichter VanMoof.

Momenteel is de productie in volle gang en gaat het initiatief eind augustus live.

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
NVT
Bijzonder dat er meer aandacht wordt besteed aan een campagne, dan aan de werkelijke oplossing.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie