Overslaan en naar de inhoud gaan

Trending deze week: Next level barcode scannen

Creative Social Agency Dorst & Lesser spot wekelijks de laatste trends op social, zodat je weet wat er speelt.
Jeep barcode
Jeep barcode

Tegenwoordig zijn we helemaal thuis in het scannen van codes. Denk aan QR-codes en de standaard barcodes die we allemaal kennen van het afrekenen bij de zelfscankassa’s. Sinds kort kun je wel een heel bijzonder product scannen. Vanaf nu hoeven we een Jeep auto namelijk niet alleen meer te scannen met onze ogen, maar is het ook mogelijk om dit met je telefoon te doen!

related partner content for mobile comes here

Het bekende automerk Jeep (Canada) heeft onlangs de zogenoemde ‘Jeep Code’ gelanceerd. Voor de Jeep Code heeft Jeep samen met Snapchat een filter ontwikkeld waarmee je de grill op de voorkant van een Jeep kan scannen. De grill fungeert dus als de barcode die voor elk Jeep model uniek is. Door het scannen van de grill kom je alles over de auto te weten. Het is zelfs mogelijk om via een online showroom jouw Jeep samen te stellen, een afspraak te maken bij een Jeep dealer en om uiteindelijk je aankoop te doen.

Met deze ontwikkeling wil Jeep de interesse wekken van jongere generaties die al bekend zijn met virtual shopping en het gemak ervan. Deze nieuwe trend is een opvallende stap in de online wereld en biedt nieuwe mogelijkheden voor veel merken. De samenwerking tussen Jeep en Snapchat heeft ervoor gezorgd dat de ‘virtual shopping trend’ naar een next level is getild! Who knows what’s next? ?

Dorst & Lesser, gespecialiseerd in de creatie van social media strategieën en content, schrijft wekelijks #trending. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in