Tot PR & Communications heeft een nieuwe naam en gaat het verder als The Finest. Met de nieuwe positionering zet het Rotterdamse pr-bureau in op het zichtbaar maken van feelgood-brands.
Tot PR & Communications werd opgericht in 1993 en richtte zich toentertijd op pr voor de wijnbranche. Inmiddels telt het bureau steeds meer food- en lifestyle-consumerbrands en wil dat tot uitdrukking brengen in zijn naam. The Finest positioneert zich nu als creatief pr-bureau en heeft als pay-off ‘Growing the finest brands’. ‘
Kickstarter
We willen werken voor fijne merken met positieve intenties’ legt eigenaar Anouk Heida uit. ‘Via earned media publiciteit geven aan positieve verhalen is vrijwel altijd dé kickstarter van onze campagnes. Waar nodig verankeren we ook creatie en media-inkoop.'
Heida glooft sterk in geïntegreerde campagnes met een langere houdbaarheid. ’Een manier van werken die marketing-waste voorkomt. Publiciteit heeft namelijk geen last van ad blockers en zorgt ook nog eens voor de activatie van socials en de online vindbaarheid.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!