Ticketswap - een Nederlands platform waarop consumenten gekochte tickets voor evenementen kunnen doorverkopen - gaat een wereldwijde samenwerking aan met Omnicom Media Group. De bureaugroep gaat de offline marketingactiviteiten van Ticketswap verzorgen en fungeren als adviseur en sparringpartner voor het inhouse digitale team van Ticketswap dat verantwoordelijk is voor online marketing in 36 landen. Ticketswap kiest voor Omnicom Media Group na wat het een intensief pitchtraject noemt.
Reacties
'We zijn ontzettend blij en trots dat we Ticketswap kunnen helpen bij het versnellen van hun global business. De ambitie, de cultuur en het team zijn ongelofelijk inspirerend en we zien er dan ook naar uit intensief te kunnen gaan samenwerken', zegt Patrick Molleman als ceo van Omnicom Media Group Nederland.
Ook Simon Aurik, cmo van Ticketswap, kijkt uit naar de samenwerking. 'Samen met Omnicom willen wij de positie van TicketSwap verder versterken in de verschillende landen. Wij hebben een ijzersterke waardepropositie die wij in de bestaande en nieuwe markten verder willen uitbouwen. Omnicom heeft aangetoond dat zij onze kansen, maar ook de uitdagingen begrijpen en hoe zij ons daarbij kunnen ondersteunen.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!