Het Amsterdamse 'foodcontentproductiebureau' Scrambled is ingelijfd door bureaugroep Pakt (voorheen Wenneker Group). Pakt, met vestigingen in Nederland, België en Zweden, heeft nu in totaal negen bureaus onder zijn vlag.
Met deze stap worden Scrambled en Nosh Foodfilms samengebracht, twee bureaus met verschillende benaderingen in het creëren van food-content. Scrambled is actief met digitale content en foodgerelateerde tv-producties, Nosh Foodfilms richt zich op digitale campagnes in de F&B-sector.
Maurice Wenneker, co-ceo Pakt: 'Hoewel Scrambled en Nosh als individuele labels binnen Pakt zullen blijven opereren, sluiten hun werkwijzen en portfolio's goed op elkaar aan om zodoende klanten een veelzijdige benadering te kunnen bieden.'
Beide bureaus werken voor foodmerken als HelloFresh, McDonald's en Nestlé. Jordy van Meer (Nosh Foodfilms) en Inês Bernardo (Scrambled) vormen het creatieve team van de bureaucombinatie.
Lees ook: Wenneker Group gaat verder als Pakt
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!