Saxo, platform voor online handelen in beleggingsproducten, is klant geworden bij het nieuwe mediabureau The Committed Agency. Het platform begint een nieuwe multimediale campagne om de recente pricingstrategie onder de aandacht te brengen. Daarmee wil Saxo concurreren met de prijsvechters in de markt, zonder afbreuk te doen aan de kwaliteit van de dienstverlening.
Voor de campagne worden verschillende kanalen ingezet om een breed publiek te bereiken: out-of-home en radio, aangevuld met een zeer specifieke inzet van online.
Head of marketing Volmer Schellens van Saxo Nederland: 'Met onze nieuwe multimediale campagne willen we de markt informeren over de recente tariefverlaging en laten zien dat we luisteren naar hun behoeften.;
Leon Bultman, partner The Committed Agency: 'De doelstellingen van Saxo zijn ons duidelijk en we vertrouwen erop de juiste mediamix te hebben gevonden die maximaal bijdraagt aan die doelstellingen. Saxo kiest met deze campagne een duidelijke positie in de markt, iets dat past bij ons als bureau.'
The Committed Agency is het mediabureau van Paulien van Stijn, Leon Bultman, Mark Blaauw en Babette Bakker (allen ex-Mediaplus) dat per 1 januari van start ging.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!