Granny Amsterdam, het bureau dat entertainmentmerken wereldwijd wil bedienen, breidt twee maanden na de start het team uit met vier nieuwe medewerkers. Robbert Maruanaija begint als creatief directeur, Roos Hilhorst als account director, Sjors Veldt als social creative en Rahma Marzak als senior creative.
Na Berlijn en Los Angeles opende Granny de deuren in Hamburg en Amsterdam. Voormalig global creative manager bij Netflix, Anne Koning, staat als managing director aan het roer van het Nederlandse kantoor.
Het team
Maruanaija werkte de afgelopen jaren in verschillende creatieve functies bij Boomerang Agency. Daarnaast was hij dit jaar president of communication - Digital Campaigns bij de Dutch Creativity Awards.
Binnen Granny wordt hij verantwoordelijk voor het opzetten en uitbouwen van een creatief 360-campagneteam voor het internationale en nationale entertainment- en lifestyle klantenportfolio.
Hilhorst werkte voor haar aantreden bij Granny bij The Best Social.
Veldt, was voormalig marketing manager bij onder andere A Film en Marzak werkte eerder bij BNN Vara en video agency Nomobo.
Uitdagende vervolgstap
Maruanaija vindt naast de kans om te werken voor internationale entertainment- en lifestyle merken dat het de mensen bij Granny zijn die met hun kijk op creativiteit en inclusiviteit het maken dat Granny een uitdagende vervolgstap is in zijn carrière.
'Lekker van start'
Koning vertelt dat Granny lekker van start is gegaan en dat ze ziet dat de entertainment- en lifestyle-merken het bureau weten te vinden.
‘De nieuwe mensen zijn stuk voor stuk getalenteerd en van ongekende waarde binnen onze bedrijfscultuur en dat is precies wat het mogelijk maakt voor Granny om campagnes zowel lokaal als internationaal publiek uit te rollen. ‘
Prime Video is genoemd als een van de eerste klanten van het Amsterdamse bureau.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!