Creatief bureau Persuade, gevestigd in Den Bosch, opereert nu ook vanuit de Weteringschans 85 in Amsterdam. Aanleiding voor het openen van deze 'creative hub' is dat het bureau veel samenwerkt met mensen en bedrijven uit de hoofdstad.
Michiel Rijshouwer (oprichter): 'Niet alleen creatieven en strategen, ook producers en productiemaatschappijen. Overleg gaat bij ons veel via Teams, maar we zien veel toegevoegde waarde in live meetings, met name in het creatieve proces.' Ook opent Persuade de nieuwe hub om reisafstanden te beperken. Rijshouwer: 'Dat is beter voor het milieu en bespaart kostbare tijd.'
Persuade heeft zo'n 25 vaste mensen in dienst. 'De bezetting in Amsterdam zal variëren, soms een paar man, soms een grotere groep. We gaan gewoon kijken hoe het werkt', aldus Rijshouwer.
Zuidelijke cultuur
Zou het hoofdkantoor van Persuade -gezien bovenstaande motieven- niet 'gewoon' in Amsterdam moeten staan? Rijshouwer: 'Nee, de basis van ons bureau blijft Den Bosch, met de specifieke zuidelijke cultuur. Veel vriendelijker, ook voor klanten. En veel mensen uit ons team wonen niet in Amsterdam, dus dat zou wat betreft reizen niets oplossen. Plus in Den Bosch kunnen we gratis voor deur parkeren. Dat genot houden we vast.'
Persuade werkt voor opdrachtgevers als Zeeman, Transavia, Kia, Xenos en Paleis het Loo.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!